Ми надаємо всі види аудиторських послуг – від традиційного аудиторського підтвердження достовірності річної фінансової звітності для акціонерів, банків,...
Наш унікальний досвід ґрунтується на глибоких знаннях податкового законодавства і постійній практиці в пошуку оптимальних рішень в оподаткуванні, що допомагає...
Ми допомагаємо своїм Клієнтам досягати мети, оптимально використовуючи існуючі можливості, уникаючи перешкод та мінімізуючи ризики. Ми надійний та ефективний...
Аутсорсинг Грант Торнтон (Україна)
Наша команда супроводжує іноземних інвесторів в Україні починаючи з 2008 року шляхом надання послуг з аудиту, бізнес-консалтингу, податкового консалтингу,...
Ми здійснюємо комплексне юридичне супроводження підприємницької діяльності своїх клієнтів - від розробки ключової ідеї проекту до його реалізації; від участі у...
Грант Торнтон (Україна) завжди готовий сприяти Вашому бізнесу у переході на стійку бізнес-модель. Залежно від поточної стадії зрілості Вашого бізнесу та його...
ПОСАДОВІ ОБОВ'ЯЗКИ:
- Складання та подання звітності (ЄСВ, ПДВ, 1-ПВ, фінансова звітність, декларація з податку на прибуток);
- Перевірка порядку розрахунків, банківських реквізитів, та податків в проектах договорів та їх візування;
- Контроль за правильністю оформлення платіжних доручень та їх відправка;
- Перевірка авансових звітів;
- Складання рахунків по наданих послугах;
- Проведення актів виконаних робіт;
- Складання податкових накладних та їх реєстрація;
- Реєстрація вхідних податкових накладних;
- Складання зведеної податкової накладної та її реєстрація;
- Списання товарів (складання актів та наказів на списання ТМЦ, крім палива);
- Введення в експлуатацію, переміщення та списання основних засобів та нематеріальних активів;
- Перевірка нарахування заробітної плати.
ВИМОГИ:
- Вища освіта;
- Досвід роботи від 3 років на посадах заступника головного бухгалтера / головного бухгалтера;
- Знання англійської мови - Intermеdiate;
- Знання програм 1С ЗУП, M. E. Doc, Клієнт-банк;
- Впевнений користувач ПК: MS Excel; MS Outlook;
- Бажання професійно розвиватись, комунікабельність, уважність до деталей та ініціативність.
УМОВИ ПРАЦІ:
- Офіційне працевлаштування;
- Соціальні гарантії відповідно до КЗпП;
- Графік роботи: пн-пт, 09:00-18:00;
- Робота в професійному колективі міжнародної компанії, яка динамічно розвивається;
- Регулярні тренінги, семінари та інші корпоративні заходи;
- Локація офісу компанії - вул. Січових Стрільців, 60 (м. Лук'янівська).
Заздалегідь дякуємо за інтерес до нашої вакансії.
Направляйте свої резюме на ел. адресу hr@ua.gt.com